Daha Fazla Haber

  • Döşemealtı 19 Mayıs’ı yine coşkuyla kutlayacak

    Döşemealtı Belediyesi 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramını bu yılda yine büyük bir coşkuyla kutlamaya hazırlanıyor. Türk bayrakları ve Atatürk posterleriyle donatılan araçlarla gelin gibi süslenen ilçede yapılacak araç kortejiyle başlayacak olan 19 Mayıs kutlamaları, ünlü sanatçı Funda Arar konseriyle zirve yapacak. Yeşilbayır Mahallesi’nde bulunan Belediye Araç kademesi önünden başlayacak kortej Atatürk Caddesi boyunca devam edip TOKİ konutlarına ulaşıp oradan da Kent Meydanı’nda sona erecek. Daha

  • Kardeşlenme sorunu

    Kardeşlenemeyen buğday kavrulur, başağa duramaz, yok olur; bir samana bile dönüşemez. O nedenle kardeşlenmek başağa durmaktan çok daha önemlidir. Daha

  • Serik’te yargı yine ‘dur’ dedi

    Mimarlar Odası Antalya Şubesi, Serik İlçesi Kadriye Mahallesi’nde Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın plan değişikliğiyle ilgili açtığı davayı kazandı. Daha

  • Büyükşehir’den 19 Mayıs töreni

    Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası önündeki Atatürk Anıtı’na çelenk sundu. Başkan Böcek, çelengi Genç Antalya Gönüllülerinden bir temsilci ve Büyükşehir İzcilerinden bir temsilci ile birlikte koydu. Daha

  • “19 Mayıslar hayatın içinde hep var”

    Antalya’da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen törene katılan Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, “19 Mayıslar hayatın içinde hep var. Çetin şartlarla mücadele etme zorunluluğu Türk milletinin her evladı için bir görevdir” dedi. Daha

  • Emeğimizin, karşılığı olan nöbet ücretleri derhal ödensin!

    Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası (SES) Antalya Şubesi Eş Başkanı Kaan Taşer, sağlık emekçilerinin nöbet ücretlerinin ödenmemesine tepki gösterdi. Kaan Taşer şube binasında yaptığı açıklamada “ emeğimizin, alın terimizin karşılığı olan nöbet ücretleri derhal ödenmelidir” dedi. Daha

  • Şair Himmet Cansız isyanda

    Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’ten sonra, Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü de ‘Gül Antalya müziğini kullandı. Şarkının sahibi şair, yazar himmet Cansız, eserinin kendinden izinsiz kullanılmasına tepki gösterdi Daha

  • AKP araçları trafikten men edildi

    Antalya Muratpaşa 1. İlçe Seçim Kurulu, CHP’nin itirazı üzerine Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın ve AKP Antalya Milletvekili Adayı Murat Köse’nin Seçim Kanunu’nu ihlal eden Türk Bayraklı seçim görsellerinin propaganda araçlarından kaldırılmasına karar verdi. Daha

Daha fazla yükle
Tebrikler. İnternetin sonuna ulaştınız.