Antalyalılardan EXPO tepkisi

Balık sosyal medya paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

Özelleştirme İdaresi Başkanlığı’nın başta Antalya olmak üzere Türkiye’nin önemli turizm alanlarını satışa çıkartıyor. Antalya Expo alanını 7 parsel halinde satışa sunan özelleştirme idaresi sanırım BOB projesine katkı sağlamaya çalışıyor. Görünen o ki AKP iktidarı Muğla, Aydın, Balıkesir, Çanakkale, İstanbul, İzmir, Mersin ve Nevşehir çok sayıda taşınmazı Arap sermayesine peşkeş çekecek. Vatanın bir karış toprağı yabancı sermayeye peşkeş çekilmemelidir.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

Loading…

0

Yabancıya konut satışında Antalya ilk sırada

Kepez’de sünnet şöleni