Daha Fazla Haber

  • Engelleri sevgiyle aşacağız!

    Engelleri sevgiyle aşacağız!

    Antalya’da DokumaPark’ta Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen ‘Kepez ENFES 2026 Engelsiz Festivali’nde özel bireyler ve aileleriyle bir araya gelen Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, “Engelleri sevgiyle, dayanışmayla ve birlikte aşacağız” dedi. Daha

  • Balıkçı Barınağı'nda denizden 7 ton atık çıkarıldı

    Balıkçı Barınağı’nda denizden 7 ton atık çıkarıldı

    Antalya Büyükşehir Belediyesi öncülüğünde düzenlenen deniz dibi temizliği etkinliğinde, Antalya Balıkçı Barınağı’ndan 7 ton atık çıkarıldı. Temizlik çalışmasında deniz dibinden 60 araç lastiği, yemek takımı, bahçe oturma grubu ve demir korkuluk çıkarıldı. Daha

  • Kemer Belediyesi’nden Anneler Günü etkinliği

    Kemer Belediyesi’nden Anneler Günü etkinliği

    Kemer Belediyesi, Anneler Günü dolayısıyla ilçede yaşayan annelere etkinlik düzenledi. Anneler etkinlikte gönüllerince eğlenerek güzel bir gün geçirdi. Etkinlikte, annelere karanfil de dağıtıldı. Daha

  • Kepez’de bahar coşkusu ve dayanışma bir arada

    Kepez’de bahar coşkusu ve dayanışma bir arada

    Kepez Belediyesi, sosyal belediyecilik anlayışı doğrultusunda düzenlediği “Dayanışma Buluşmaları” kapsamında Kızıllı Mahallesi sakinleriyle Bahar Şenliği’nde bir araya geldi. Birlik ve beraberlik ruhunun ön plana çıktığı etkinlikte, mahalle sakinleri hem baharın coşkusunu yaşadı hem de belediyenin birçok hizmetine doğrudan ulaştı. Etkinliğe katılan Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, vatandaşlarla bir araya gelerek belediyenin mahallelere yönelik hizmet anlayışını anlattı. Daha

  • Antalya’da İller Bankası asfaltlandı

    Antalya Büyükşehir Belediyesi, İller Bankası Kavşağı’nda gerçekleştirdiği yol genişletme ve altyapı çalışmasının ardından deforme olan yolu sıcak asfaltla kapladı. Daha

  • Ünlü şefler Antalya Gastronomi Festivali'nde buluştu

    Ünlü şefler Antalya Gastronomi Festivali’nde buluştu

    5. Uluslararası Foodfest Antalya Gastronomi Festivali, üçüncü ve son gününde de Antalya’da gastronomi tutkunlarını bir araya getirdi. Karaalioğlu Parkı’nda gün boyu devam eden etkinliklerde workshoplar, söyleşiler, paneller, yarışmalar ve tadım alanları yoğun ilgi görürken, özellikle etkinlik sahnesindeki ünlü şefler ziyaretçilerden büyük alkış aldı. Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir de gastronomi festivalinin son gününde alanı ziyaret ederek, vatandaşlarla bir araya geldi. Daha

Daha fazla yükle
Tebrikler. İnternetin sonuna ulaştınız.